Maintaining-blog-ideas

Cad a dhéanann Blag maith

Nuair a thagann sé chun blag rathúil a chruthú, tá roinnt príomhthréithe ann a dhéanann tionchar suntasach ar rath na blag. Tá cumhacht ag blag réidh a thabhairt le trácht a thiomáint chuig suíomh gréasáin, branda aithne a thógáil, agus leanúint dílis a bhunú. Seo cuid de na gnéithe tábhachtacha a dhéanann blag maith: 

Príomhthréithe agus gnéithe den scoth i blag

Caithfidh blag bheith i gcónaí Dínimiciúil

Cé go bhfuil suíomhanna gréasáin go príomha gairmiúla, tá sé de rún ag blaganna úsáideoirí a mhealladh. Ciallaíonn sé seo go mbeidh blag i gcónaí níos dínimiciúla ná suíomh gréasáin. Tá an ábhar ar shuíomh gréasáin á léiriú ar leathanach gréasáin statice nach bhfuil aon nuashonruithe de dhíth air. Tá blaganna difriúla ó seo mar gheall go bhfuil dáta foilseacháin agus meiteashnaíochtaí i gceist leo. Tá postálacha blag nua agus nuashonruithe thar a bheith tábhachtach chun blag rathúil a chur ar siúl. Ní mór duit blaganna nua agus spreagúla a phostáil go leanúnach a mheallfaidh úsáideoirí chuig do shuíomh. 

Curáiltear an Blag

By looking back and updating your blog posts regularly with more accurate and relevant information it will make your blogs posts a lot better over time and they will also stay relevant and more useful to readers for a longer period of time. By having a library of useful articles and about your chosen topic or a area your are knowledgeable in it will add value to your posts, you can them categories them and link them throughout your blogs

Tá Poist Taispeáint i gCoinneáil Shealadach

D’fhéadfadh sé seo a bheith soiléir go leor, ach is féidir leat é a fhail. Cinntigh go bhfuil do bhlagaí a chur in oirord na hamchláracha ar an mbealach céanna ionas go mbeidh an t-aisteoir is déanaí ag an mbarr don úsáideoir nuair a chliceann siad ar do shuíomh. Ba chóir dona poist is déanaí bualadh an chéad duine agus an seanphost a thógáil agus iad a dhírítear síos ar an láithreán landála. 

Tá Céimchlár den Chéad Struchtúr le Baint amach ag Formhór na mBlaganna

Bain triail as an struchtúr céanna a bheith ag gach ceann de d’phoist blag. Ciallaíonn sé seo go mbeidh ceannaire ag barr gach leathanaigh le cur chuige iontach a dhéanamh. Leanfaidh an phríomh-ábhar i ndiaidh sin ar an leathanach ina n-áitítear an téacs féin. D’fhéadfadh go mbeadh íomhánna nó íomhánna cuí eile ar thaobh na leathanaigh, lena n-áirítear cnaipe Gníomhúcháin mar shampla. Sa bhun na leathanaigh, cuir isteach do bhonn an leathanaigh ansin. 

Rí-Shiúlóir Blaganna Is Ea a Chuid Ábhair

Beidh gach blag difriúil maidir leis an méid a fhógrófar iontu, cé go mbeidh go leor acu ag brath ar an téacs atá scríofa, ní cheart go mbeadh blag ann a bhfuil an méid is mó den téacs i gceist. Má tá go leor den téacs le húsáid agat, bain triail as íomhá nó físeán a chur isteach idir an dá linn. Ní gá go mbeadh sé ar fad téacs, d’fhéadfadh sé a bheith pictiúr le beagán téacs nó íomhághraf faoi théama na bhfocail. 

Ba cheart gur Lorgaireanna Aird na n-aíonna Ba Chóir a bheith sna Ceannálacha

Ba cheart go mbeadh ceannálacha in ann aird láithreach an léitheora a mhealladh, ba chóir go mbeadh ceannálacha suimiúla ann a spreagfaidh léitheoirí chun cliceáil ar an blag nuair a fheicfidh siad é, rud a chuirfidh go dtí tuilleadh tráchtála ar do shuíomh gréasáin agus a fhágfaidh an lucht féachana ag iarraidh níos mó. Is ceannálacha na bpleananna agus na gcairtchláir nuachta an gné is tábhachtaí, más ea nach an gné is tábhachtaí iad don chineál poist seo. 

Bíonn Gach Blag faoi Chumarsáid

Foirmeálta nó nach bhfuil comhrá oscailte ann, is é an críochphointe de gach post blag an cumarsáid. Má tá an blag mar chuid den fhógraíocht, is é an aidhm atá ann an lucht féachana a mhealladh agus comhrá a oscailt a spreagfaidh iad le ghnó a dhéanamh leis an úinéir. Mura bhfuil sé faoi dhíolachán, tá sé faoi leathadh na habhair. 

Cairacterisicí Poist Blogála den chéad scoth

Dearadh smaointeachta

You have just about 50 milliseconds to make a good first impression so a good thought-out design will help with this. Blocks of text are overwhelming for readers and if they cannot scan through the text with ease, it may deter the reader. Use different headings like H1, H2 or H3 to break of the content and make it easier for the reader to skim through, this will also help with SEO too. Make use of short paragraphs and break up text with some interesting visual such as images or videos. 

Fad foirfe

Measann an chuid is mó daoine go gcaithfidh poist blogála a bheith níos gaire. Níl sé seo fíor faoi deara. Más eolasaíochtúil an poist blogála agus má leanann sé ar aghaidh le freagraí a thabhairt, níl aon difríocht cá fhad atá an post. Mar sin féin, d’fhéadfadh go mbeadh roinnt poist blogála 2000 focal, agus go dtagann roinnt amach ag 500 focal amháin, agus go bhfuil roinnt ag 10,000 mura bhfuil sé fós ag tabhairt freagraí. 

Cóipeáil Ábhar

Is dócha gur chóir go bhfuil duine amháin cheana féin tar éis plé ar do chúlra, ach ní chiallaíonn sé sin go mbeadh ort cóipeáil agus greamú a dhéanamh. Bain triail as bheith Úrnua agus bheith níos cliste ná an tslua. Is féidir leat é seo a dhéanamh trí slí nua-aimseartha a thairiscint maidir leis na hábhair atá pléite cheana féin, mar shampla do theann nó do stíl scríbhneoireachta. Creidiúint a thabhairt do fhoinseanna seachtracha chomh maith nuair a bhaineann tú úsáid as ábhar nach leat féin é agus ansin an post a choimeád suas chun a bheith suas chun dáta agus cuí. Ba cheart go mbeadh do Chuid Ábhar ag seoladh go réidh cosúil le scéal nó leabhar agus go ndéanfadh sé ciall don léitheoir agus iad ag dul tríd an post, mar sin, ba cheart duit do phoist a phrú-chéimniú i gcónaí chun cinntiú seo. 

Taighde den scoth

Tá am agus iarracht curtha isteach ag gach post blag ard-chaighdeáin sa taighde. An níos mó a dúirt tú féin don taighde, an éascaíocht atá ann don phost a scríobh. 

Mar phríomhaidhm, tabharfaidh sé léargas duit ar thuairimí daoine eile faoin ábhar, agus tú ag taisteal níos doimhne isteach sa cheist, rud a dhéanfaidh sé níos éasca duit do dhull uathúil féin a chruthú ar an ábhar sin. 

Struchtúr roghchlár

Bain úsáid as catagóirí agus scagaireí cuardaigh chun daoine a threorú timpeall na míreanna ar an mblag ionas go bhféadfadh siad an t-alt nó an post a bhfuil siad ag lorg a aimsiú. 

Leithead alt an bhlag

Seastaigí go bhfuil leithead alt an bhlag níos lú ná 100 carachtar ionas nach mbeidh cuma nuachtáin air. 

Fáiltí CTAS

Ba cheart duit iarrachtaí a dhéanamh CTAS a chur isteach ag deireadh gach post blag chun léitheoirí a spreagadh chun an céad chéim eile a thógáil. D’fhéadfadh sé seo bheith mar cnaipe roinnte sóisialta nó roinn tuairimí. Iarr orthu gníomh a ghlacadh, rud a chiallaíonn go bhféadfadh tú níos mó léitheoirí agus custaiméirí poitéinseacha a fháil. 

Faisnéis Shiméadrach

Déan iarracht faisnéis shéiméadrach a chur isteach, mar sin ba cheart go mbeadh teideal leathanach faoi 70 carachtar agus tuairisc faoi 100 carachtar. Cuir isteach do chuid fhocail chiallmhara nó frásaí cheannródaíocha. Cuir síntí in ionad téacs scríofa. Cuir an frása cheannródaíochta san íomhá, ag cinntiú go bhfuil siad oiriúnach sa méid agus go bhfuil córas ainmneacha ceart acu. 

Feabhsú blagála

Ba cheart duit iarrachtaí a dhéanamh ar an bhlaga do chuid blagála a fheabhsú ionas go mbeidh ranguithe SEO níos airde agat. Trí úsáid a bhaint as uirlisí cosúil le Google Search agus Google Keywords nó AdWords Planner, beidh tú in ann a fheiceáil má fhéadann duine ar bith an teideal blag áirithe sin a lorg. Is é do chuspóir ná dul i ngleic leis an bpost blag is airde ranguithe do do fhocail cuardaigh. Ciallaíonn sé seo go mbeidh níos mó focail agus íomhánna agat ná acu chun an spota is airde a fháil. 

Ardú Mónaitheora Blag

Is féidir airgead a dhéanamh ó bhlag i ndá bhealach. 

  1. Cuir faisnéis luachmhar ar fáil chun cuairteoirí a mhealladh agus leabhair nó cúrsaí a dhíol nó oiliúint 121 mar údar cáilithe nó saineolaí i réimse áirithe. 
  2. Mheall líonra mór cuairteoirí agus díolainn feithiclí ar leathanach nó íocaíocht a fháil, rud a bhíonn níos cosúla le suíomh meán, áit a bhfuil do chuid ábhair cothrom le dáta, chun cuairteoirí a ghiniúint agus díriú ar an chéad gníomh.