Íoc ar Chlic | PPC

Má tá tú ag iarraidh feiciúlacht do ghnó a mhéadú chomh maith le níos mó tráchta agus úsáideoirí a fháil ar do láithreán gréasáin, ansin b’fhéidir gur fógraíocht tríd íoc ar chlic (PPC) an bealach ab fhearr duit chun é seo a dhéanamh. Is é PPC ceann de na bealaí is éifeachtaí le do láithreán gréasáin nó feiceálacht do bhranda a mhéadú mar gur féidir leat do ghnó a fhógairt ar roinnt de na príomh-ardáin sóisialta cosúil le Facebook agus an t-eolaire cuardaigh is mó úsáidte, Google. 

Socróidh muidinne suas, déanfaidh muid monatóireacht agus bainistiú air agus léireoidh muid duit an dóigh a bhfuil feachtais fógraíochta Google ag feidhmiú duit. Mura bhfuil PPC déanta mar is ceart is cur amú airgid iad agus bíonn siad mí-éifeachtach. 

Cad atá PPC?

Is foirm fógraíochta digiteach é an PPC (íocaíocht in aghaidh chliceáil) ina ndéanann an fógróir táille a íoc gach uair a chliceálann duine ar a gcuid fógraíochta. Go bunúsach, tá tú ag íoc as trácht idirlín (nó leathanach taitneamhachta nó aip) dírithe. Nuair a chuirtear PPC i bhfeidhm go cuí, is beag an níl an costas leis mar is fiú níos mó gach cliceáil ná an tá táillte a ghearrtar ort. Mar shampla, má thugann do bhuiséad cead £2 do chliceáil agus cuireann an cliceáil gealltanas £300, tá margaíocht mór á bhaint amach agat. 

Ceann de na cineálacha PPC is fearr aithne air ná fógraíocht innill chuardaigh, ar a dtugtar cuardach urraithe nó margaíocht innill chuardaigh go coitianta. Nuair a dhéanann duine cuardach ar ghné a bhaineann lena dtáirge nó seirbhís, cuireann sé ar chumas na bhfógróirí dul in iomaíocht d’áit fógraíochta ag na nascanna urraithe den inneall chuardaigh. 

Conas a Oibríonn Fógraíocht?

B’fhéidir go mbeadh an próiseas beagán éagsúil ag brath ar an ardán a úsáideann tú chun an fógra a reáchtáil, ach beidh an próiseas mar a gcéanna do mhórchuid na n-ardán. 

  • Ar dtús, roghnóidh tú do chineál feachtais fógraíochta bunaithe ar d’aidhm.
  • Cuir do shocruithe agus do thargaidí san áireamh. Déan iarracht do lucht féachana a shainaithint chomh maith le háiteanna agus gléasanna.
  • Cuirfear an buiséad agus do straitéis díolacháin ar fáil ar dtús le haghaidh d’fhógraíocht agus d’eochairfhocail nuair bhítear ag úsáid Google Ads.
  • Cuir isteach URL do leathanaigh ionadaithe. Seo an leathanach a sroichfidh an t-úsáideoir air nuair a chliceálann siad ar d’fhógra.
  • Sa deireadh cuir d’fhógra le chéile. Cuir na eochairfhocail chuí isteach ionas go mbeidh d’fhógra sa chéad áit I measc na bhfógraí eile.

Déan teagmháil linn inniu chun cruinniú a shocrú ar +353 (0)83 8268406  seol ríomhphost chugainn ag hello@saltwatermarketing.ie 

Ceisteann Coitianta

An fiú “Íoc ar Chlic"

fiúntas le fáil fós ó Íoc ar Chlic, a fhad is go dtuigeann an gnó a ngnó agus choinníonn siad aird ar chúrsaí mar go mbeidh an díolachan fadtéarmach níos airde an costas tosaigh d’íoc ar chlic d’eochairfhocail. B’fhéidir nach nglacfadh ach díolachan amháin dhó le do chuid airgid a fháil ar ais

Cá mbeidh mo Fhógra le feiceáil?

Beidh an áit a bhfuil d’fhógra le feiceáil bunaithe ar cén buiséad ata agat agus cén méid a íocann as cliceáil chun dul chuig do shuíomh gréasáin. Braitheann ar scór atá meastaithe bunaithe ar ábharthacht do leathanaigh ghréasáin agus mhéad atá á íoc. Beidh láithreáin le scóir níos airde  níos airde ar innill chuardaigh ar nós Google.